четвъртък, 14 април 2011 г.

X Национален конкурс "Бог е любов"- ІІ място за рисунка

X Национален конкурс "Бог е любов"- ІІ място за рисунка

В І етап /Пловдив-регионално ниво/ на конкурса "Бог е любов" 2011-"Почитам родителите си" участваха 6 ученички от І а/б клас.
Мила (2), Теди (2), Симона (2), Ива (2), Жана и Пламена.
Мила Царева от І 'б' клас спечели ІІ място  за РИСУНКА.
 Това са творбите на другите ученички :
X Национален конкурс „Бог е любов”
Тема - ‘Почитам родителите си’
Ива Маринова Цветанова 


„ Доброто зайче радва сърцето на родителите си „

 Един ден на мама Зайка и се родило зайче.
Тя се грижила за него ден след ден. Пазила го, хранела го...
Споделяла с него, че прави това, за да бъде щастливо.
 Зайчето ги обичало от сърце, а родителите му го пазели, за да порасне здраво и умно дете.
 Речено-сторено!
 Един ден то станало на една годинка и майка Зайка го пуснала навън.
То видяло много други зайчета и веднага ги попитало какво правят и как се казват.
- Аз се казвам Ники.
- А аз-Лили. А ти как се казваш ?
- Казвам се Ели. Мога ли да ви помагам ?
- Добре!
 И започнали да правят къща.
Свършили работата задружно и зайчето си тръгнало.
На пътя видяло едно птиче със счупено крилце. Зайчето подскочило и го поставило обратно в гнездото. Майката на птичката била много благодарна.
 Заподскачало весело към вкъщи. На вратата срещнало своята майка и веднага и разказало какво е сторило.
 Майка Зайка го прегърнала от все сърце и му казала :
- Ти си едно добро зайче и много те обичаме!

Иван Стоянов Марков

„Следвам примера на мама и татко”

 Всеки ден играем  с моите родители на нещо.
Татко ме прави по-умен като ми купува книжки за Космоса .
Учи ме и да играя шах, което ме прави по-добър математик.
 Мама е много любезна с всички, а аз следвам нейния пример.
Всички казват, че се държа много прилично.
 Иска ми се да правя винаги като тях, защото те са много умни и добри родители.





Няма коментари:

Публикуване на коментар