събота, 16 април 2011 г.

КДРЛТ „Детско море”-2011, Варна, СПЕЦИАЛНА НАГРАДА

 http://seafarerstu-bg.com/union/?p=187
КОНКУРС ЗА ДЕТСКИ РИСУНКИ И ЛИТЕРАТУРНИ ТВОРБИ, ПОСВЕТЕНИ НА МОРЕТО, ПОД НАСЛОВ “ДЕТСКО МОРЕ”
Темата на конкурса е: “МОРЕТО, КОЕТО ВИЖДАМ, МОРЕТО, КОЕТО СЪНУВАМ“

Резултати от конкурса “Детско море”


ВТОРИ РАЗДЕЛ.  ЛИТЕРАТУРНИ ТВОРБИ
За детска възраст от 3 до 7 години:

Специална награда

Георги Бириславов Чиколов – 7г. за съчинението “Цветните акули”.

ОУ" Райна Княгиня" - гр.Пловдив.

– Тържеството по връчване на наградите в конкурса “Детско море” ще бъде на 17 май 2011г. от 17 часа в зала Пленарна на Община Варна.
– Изложба от рисунки на отличените деца ще бъде уредена пред зала Пленарна на Община Варна от 16 до 20 май 2011г.
– Част от наградените рисунки може да видите в раздел Галерия на сайта след 29 април.

„Морето, което виждам, морето, което сънувам”
КДРЛТ „Детско море”-2011, Варна

Георги Бориславов Чиколов
Цветните акули

 В един летен ден плувах много дълго в морето и накрая заспах на плажа, защото бях много уморен.
 Сънувах приказен сън.
 Около мен имаше дълбок океан – без суша.Огледах се и в далечината видях пет акули, които идваха към мен. Бяха от различни видове : бяла акула, тигрова акула, китова акула, черна акула и шарена акула.
 Скараха се коя да ме изяде и тъкмо да ме хапнат... О, чудо! Пред нас се отвори воден портал и ни телепортира в дълбокия океан.
 Озовахме се в един прекрасен дворец. Десет готвача приготвяха ястия от петте акули.
Аз се бях озовал там, защото една от тях ме е лапнала и се намирах в устата и.
 Бум! Ново чудо! Сега съм седнал на дъъълга маса, на която са наредени пет гозби.
Поднасят ми ги, за да си похапна от всяка акула и да се излекувам.
Готвачите ми ги представят :
Бялата акула носела полза за всяка болка. Тигровата – носела бързина. Китовата щяла да ме направи голям. Черната -  да оправи  белия и черния ми дроб, а шарената - да развие мускулите и мозъка ми.
Плис! Една вълна ме събуди и не можах да разбера дали успях да опитам от цветните акули.


Това са останалите литературни творби :

Ива Маринова Цветанова
Тържеството на русалките
 
Бяхме на почивка през лятото. Мама ме остави да се повозя ба надуваемата лодка сама и аз отплавах към мъничък остров, който се виждаше от брега. Реших да се опитам да плувам под вода – и стана! В един миг пред очите ми изскочиха седем чудно шарени опашки, а после видях и русалките!!!
 Дойдоха при мен, за да се запознаем. Кралицата на русалките се казваше Опашатка, а най-малката – Мидиляна. Останалите бяха Рибелейт, Кити, Медузина, Рапаляна и Пъстроцветка. Те ме поканиха на тържество, защото Мидилянка имаше рожден ден.
Тортата и беше много вкусна. Русалките я бяха украсили с камъчета и крем от начупени розови мидички.
Преди да си тръгна и подарих нещо от моята чантичка. Бях си я взела под водата, за да събирам мидички, рапанчета и камъчета за баба и дядо. Там беше и един малък розов кухненски сервиз. Тя много се зарадва на подаръка ми. Останалите русалки веднага започнаха да го облепват с мидички, за да стане морски.
 Мама ме събуди, защото съм била заспала на плажа. Скоро щях да се опека като торта и да порозовея от слънцето. Видях, че в ръката си стискам мидичка с ушички.
Дали русалките не са ми я подарили?!

Анита Йорданова Петрова
Моето лято с делфина

Аз съм Анита. Миналото лято бях на море с мама, тати, баба и дядо. Времето беше много хубаво и всеки ден ходехме на плажа. Там плувах с мама, а с тати правехме замъци от пясък.
Един ден в залива се появи делфин. Опита се да изплува на сушата. Събраха се хора, за да му помогнат. Аз се промуших и успях да го погаля.
Беше хубаво лято!
 Когато се върнахме в Пловдив аз разказах на приятелките си, а после дълго играхме навън. Много съм се уморила и отидох да поспя.
 Сънувах делфина, който се представи. Казвал се Додо. Подаде ми перката си, за да се здрависаме. Толкова му хареса това, че се превъртя два пъти над водата. Беше толкова хубаво!
 После тръгна към мен, промуши се под коремчето ми и аз се хванах за него. Повози ме на гърба си...
Събудих се много щастлива от морското си приключение с делфина Додо.

Пламена Пламенова Радева
Принцеса Мореана

  Имало едно време една принцеса, която носела най-прекрасните рокли на света.
Веднъж решила да се разходи по брега на морето. После поискала и да плува сред вълните. Насреща и плава ...  замък! Тя много се зарадвала и веднага отишла да провери какво е това чудо.
 В него имало прекрасна зала, но замъкът бил празен. Тя решила да заживее сама в него.
 На другия ден и станало скучно и пак отишла да плува. На дъното срещнала едно морско конче. После една рибка. А накрая и един делфин се спуснал по вълните.
Тя много се зарадвала, че е срещнала прекрасни приятели. Те цял ден се състезавали с принцеса Мореана на водна топка.
 Щом се стъмнило тя ги поканила да дойдат в нейния дворец на бал. Облякла си най-красивата рокля и танцували чак до сутринта.
 Не знам дали е станало така, но на принцеса Мореана много и се искало да има приятели, защото си живеела сам-самичка в обикновен дворец край морето.



Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар