сряда, 23 март 2011 г.

Нови открития на Симона в училищния двор

Нашата Симонка е славно дете. Всеки ден ни изненадва с нововъведенията, които прави на всичко около нея:
= платноходки от дървесна кора и торбичка ;
= октоподче/играчка/, което спи във военна шапка и си играе с прикрепени към нея въртележка, биберона, мини куклички... ;
= дракон, който си носи торбата с учебниците, които тя му написа ;
= ...
= къщичката на Баба Яга в двора на училището !!!
  Днес ще разкаже какво е открила.
 Аз бях повикана /лично/, за да снимам отблизо дома на добрата старица, че да си го представите по-добре.
* Открих къщата на Баба Яга! Тя се е разположила в двора на нашето училище, но не къде да е , а скрита в едно дърво.
Когато разбра, че съм я намерила, Баба Яга ме пусна доброволно в нея, за да я разгледам.
Вратата е с метална ключалка и се отваря само отвътре. Не ми каза как!
 Покани ме на терасата си, за да ме почерпи и да ме попита кои са трите желания, които искам да ми изпълни. 
Толкова е слънчево на нейната веранда, че не ми се тръгваше. Тя често ме канеше на гости, а аз и носех малки подаръчета, които изработвах сама.
От тук събираше цвят за отварите си.
Тук забъркваше всичко. Един ден ме покани да опитам и аз да създам нова. Обясни ми как се прави всичко и аз се справих отлично. Тя ми помагаше.
...
Опитайте се да откриете дървото, но внимавайте, защото го пази дракон с две лица.

Ще чакам да ми разкажете как ви посрещна Баба Яга, защото тя е добра само с добрите деца.*
                                                   Симона Ченкова , ПИГ -І гр., І 'а' клас





Няма коментари:

Публикуване на коментар