понеделник, 14 февруари 2011 г.

Награда -ХІV НК „Любовта в нас“, Варна `2011

http://www.odk-varna.com/category/%D0%BD%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81-%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%B0-%D0%B2-%D0%BD%D0%B0%D1%812011/ 

"...Журито разгледа и оцени 456 творби, от които в проза 176 и 280 стихотворения на 314 участници от 41 населени места..."
"...Творбите бяха класирани в два раздела – поезия и проза, в три възрастови групи:
Първа възрастова група –  І-ІV клас, участници 72..."

Журито взе следното решение:

НАГРАЖДАВА

ПЪРВА ВЪЗРАСТОВА ГРУПА
І-ІV КЛАС
ПРОЗА
...
ІІ-ра награда –
Иван Стоянов Марков,7 год., 1 клас –
Пловдив, ОУ „Райна Княгиня”, 

„Как отвръщат на дядовата любов”
...
"...Награждаването ще се състои на 19 февруари /събота/ 2011 г от 11.00 часа в Пленарна зала на Община -  Варна. За участниците от другите градове, които не успеят да дойдат на награждаването, наградите да се изпратят по пощата при поискване от тяхна страна и за тяхна сметка..."

За да прочетете произведението на Иван Марков, а и на останалите участници / от ПИГ -І група / в конкурса, заповядайте в класната им стая.
Там се оформя специален кът с техните постижения.

***
По ваше желание... ето ги и текстчетата на младите писатели :


"Любовта в нас 2010"

 Иван Стоянов Марков 

„Как отвръщат на дядовата любов”

Моят дядо отглежда едно куче и много кокошки.
Редовно ги храни и много ги обича.
Те му  снасят яйчица, мътят ги и му излюпват пиленца.Кучето ги пази от лисици.
С много любов полива и градината си с плодове и зеленчуци.
Те стават много големи и вкусни.
Дядо си прави от тях салати, компоти и супи, които му дават здраве.
Така се грижат един за друг и са изпълнени с любов. 





              Симона Лилова Ченкова 

„Мама и аз се обичаме”

Мама и аз се обичаме.
Гушкам я вечер,
а тя излъчва топлина
като фенер в мрака.

Мама и аз се обичаме.
Понякога се поскарваме,
но тя ми купува играчка
и после се сдобряваме.

Мама и аз се обичаме.
Любовта е дълбоко в сърцето ми
и изпълва душата ми.
Обичам те, мамо!


            Александра Велкова Халкалиева 

„Да се влюбиш”

Лили е малка принцеса, която живее насред гората.
В един прекрасен ден тя излезе навън.
Видя огромната поляна, а по средата и беше цъфнала роза.До нея подскачаше едно зайче.
Тя се влюби в него само след миг.
Цял ден си играха около розата, а вечерта се прибраха в замъка.
На другата сутрин отново лудуваха заедно навън.
Така всеки ден те танцуваха на поляната и се радваха на розата и любовта си.

Ива Маринова Цветанова 

„Обичам ви”

 Аз обичам природата.Тя е красива, защото ухае хубаво.Става ми приятно, когато я гледам.А колко е хубаво да усетиш свежия въздух, с който ни дарява!
 Аз обичам и семейството си : мама, татко и малката ми сестричка.
 Изразявам любовта си към тях, когато им правя малки подаръчета.
 Сестричката ми заслужава най-много от това чувство!!!Как да и го покажа?!
Купувам и дъвки и шоколад, а тя ми дава и малка паричка/от джобните си/, за да напазарувам вместо нея.
 Тати получава гушкане всяка вечер, когато се върне вкъщи.А той ни дава лакомство или играчка.
 За мама съм подготвила картичка за всеки празник, а тя ми обещава да спи до мен.Това е израз на голяма любов, защото сестричката ми / иначе/ нанка всяка вечер с нея.
 Обичам и животните.Пеперудите са толкова шарени и красиви, че няма как да не ги обикнеш!
Пиленцата /пък/ са милички, пухкави и мънички.Аз им давам храничка, а те идват при мен и ме мислят за своя майка.
 Любов е да даваш и да получаваш обич и внимание!
 Обичам ви!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар